2009. október 24., szombat

rohanás fejvesztés...

Lassacskán egy tartalmas időzűrzavar közepében érzem magam, ahol arra a felismerésre jutok, hogy addig csináltam a semmit, míg teljesen elvesztettem az időérzékemet és a dolgok lényegesebbik felére nem jut egy percem se. Mindennek tetejére ráül a reptéri dolgozók édes sztrájkjának emléke, valamint, hogy a fenti vécénk sem üzemel, ami ismét szemtelen perceket vesz el az életemből (lebattyogás a konyhába, edény megtöltése vízzel, edény felcipelése, leöntés művelete, káromkodás, edény leszállítása)
DE MIÉRT MOST?

Ja, plusz mérgelődés, hogy a edénykémből itatták meg a macskát kedves lakótársaim. Imába foglaltam a nevüket. De tényleg. Ha van macskamennyország, tuti, hogy Szaddam is ott van. Előrejelzésként pedig csak annyi, amit a szerencsesütim üzent nekem (nem adtam ki érte pénzt, persze, olyan elszáradt tölcsér íze van) hogy "hagyatkozz az ösztöneidre, és elvezetnek a helyes útra"... olyan miért nincs, hogy "tuti, hogy holnap kapsz 10 ezer eurót, meg plusz 24 órát"?

Csók, legyetek jók, a bölcsességeket meg... felejtsétek el:)

6 megjegyzés:

  1. Csak, hogy Nikisen kezdjem:

    Na ki nem állította vissza az óráját vasárnap? Na ki? És ki ment reggel 5 órára dolgozni? Na ki?
    Csak amikor be akartam menni a munkahelyre akkor vettem észre, hogy valami nem stimmel. 6 körül már vagy fél tucat lelkes, dolgozni akaró szokott toporzékolni a bejárati ajtónál. Most meg semmi.
    Abban a pillanatban egy kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, csak hogy szépen mondjam :-)

    Rájöttem, hogy itt vagyok, zsebemben 1000 Ft-tal és nem tudom sehol elkölteni, még egy kávára sem tudok sehova beülni. Fogyasztói társadalomban élünk, és szerettem volna azt tenni, amit több 100 millió társam, költekezni habzsólni a jóléti társadalom tortáját. És nem tudtam, mert minden zárva volt. Ettől a gondolattól, hirtelen marha éhes és szomjas lettem. Rettegésem közepette, hiszen éh halál kerülgetett, rájöttem, hogy a marséri piac ilyenkor már nyitva kell legyen.
    Menet a piac fele, meg jókat kuncogtam a velem szembe jövökön. Biztos, hogy ök is benézték :-)

    Amint látjátok, túléltem a traumát, egy sajtos-tejföles-fokhagymás lándos a segítségemre sietett.

    Bukti ezt neked is küldtem, meg mindenkinek aki szereti :-)

    VálaszTörlés
  2. Hmm... mi 25.-en kapcsoltunk... az se rossz;) Ugye vasarnap, joido, turistak, kesesben, rohanas, reggeliotthagyas (!!), es aztan a koppanas, hogy nem fel orat kestunk, hanem fel oraval elobb vagyunk...;)
    Mizujs otthon? es Romaban?
    nemsokara tali!!!

    VálaszTörlés
  3. Na. Én is hazagyüttem....úgy gondoltam, hogy közétek fogok költözni Szlovéniába....imádom!!!!
    Ja..és legyetek "globálisan elfogadóak"...értitek...

    VálaszTörlés
  4. okes, ott tobbszor talalkoznank... Zagrabbol atjarunk furdeni vhova... majd.. neha... valami termalcucc.

    VálaszTörlés
  5. ihaj, na ki ivott kávét és utána ki nyalt be egy egész fürt szőlőt? na ki?
    Míg ki nem fejti hatását a jótékony keverék, elmondom, hogy rendkívül örülök, hogy aktívan kommenteltek, globálisan elfogadóak vagytok, meg, hogy ismerjük egymást és netalán tán nemsokára találkozunk. Én ma, leszálláskor jöttem rá, hogy minden órát, kivéve a karórámat elfelejtettem átállítani... de legalább egy órával előbb végeztem... hú... hat az anyag!
    Rohanok!
    haza is... többek közt:)

    VálaszTörlés
  6. Okeee.... Te nyertel;) es 18.-an tali, meg 19.-en delelott vagy du valahogy... de szerintem gardedammal;) legalabb megismered, na:)
    csok

    VálaszTörlés