2009. október 14., szerda

menő csicskák vagyunk:)

Úgy vélem, talán így lehetne jellemezni munkakörünket... de igazából, mit ne mondjak, van melónk, kapunk fizetést, átlagosnál többet nem is csesztetnek, megtanulunk kevert nyelveket, vagy nem, megtanulunk egyet s mást az emberségről, így hát a mai viszonylatokban tudom, csak kusshadjak szépen el. Ma nem panaszkodom, ma süt a nap, minden szép, nemsokára kávézni fogok, kitakarítok, főzök, nagy generált hajtok végre a saját elernyedőben lévő lényemen és ismét lesz, aki vigyázzon rám estétől.
Ma lábjegyzetben értesültem és megbizonyosodtam afelől, hogy két magyar lyányunk is sajnos búcsút mondd a bázisnak. Mondjuk azért nem meditálok sokat az okán, elég egyértelmű...

Szerencsét és szerelmet a világnak és ezt nem csak annak fényében kívánom, hogy a facebook szerint a hatvanas években kellene élnem, hanem amúgy, okkal vagy ok nélkül. Ja és mindennek ellenére, igenis, akkor is, mindig, mindenhol: hiányoztok:)
tudjátok kik:)
Buongiorno!

12 megjegyzés:

  1. Na akkor én panaszkodok, ha már neked jó :-)
    Itt napok óta esik az eső és már a hegyekben, legyen inkább közép dombságainkban(mert ugye Mo.-on nincsenek hegyek :-) ), esett a hó is.
    A munkahelyen elvárják, hogy teljesítsd a napi elvárt mennyiséget, de nincs elég anyag és ha lenne sem mennénk vele semmire, mert hely sincs ahova tegyük. Érdekes dolgok ezek, a logisztika nem az erősségük :-)

    A hét hírét majd elmondom holnap. Most mennem kell.

    VálaszTörlés
  2. Zsolti, Visegradra megeri menni novemberben? Vagy inkabb Eger?;) bor nem szamit (sajnos..;( )

    VálaszTörlés
  3. Bakker, nem is kapok meglepit??;) 100% pontosra eltalaltam a magassagod meg a repulesi magassagot, hey! matekzseni lettem... 54 000000millio ft az 2 milla euro!!! jupppiii

    oke, nem varok ilyen nagyonugyesvagy bukti meg hasonlot...;)

    VálaszTörlés
  4. Nekem sem számít a bór, bármikor jöhet :-)

    Talán akkor még működik a visegrádi bob pálya, bár a neve nem kecsegtet túl sok jóval. Akkor még ott van a vár és a kilátó, amiket érdemes lehet megnézni. Ja és visegrádon található rövid kis életem során megismert második legjobb Pizzériája. Valami olasz gengszter után kapta a nevét, Don Jovanni vagy Don Korleóne vagy valami hasonló. Ott van a város katolikus temploma mellett.
    Aztán ott van a Visegrádi hotel mellett egy frankó termálfürdő (Lepencei asszem), ja már nincs ott. Ledózerolták, hogy még egy hotlet építsenek oda, de aztán nem lett belőle semmi.. Se strand, se hotel. Ez olyan magyar módi.
    Nem jut eszembe több látnivaló.

    Egerben meg csak borozni lehet :-) legalább is én eddig mást nem csináltam arrafele.

    A hét híreit meg majd este leírom, most már vége a szünetnek.

    VálaszTörlés
  5. az este híre, a nap híre? Kíváncsian várom!
    Na!!!!!
    Buktikám, te meg matekzseni vagy:) de hiába, ezt még a Nagy Anett is tudta annak idején:) Léptünk Rómába...

    VálaszTörlés
  6. foleg amikor elvette a dolgozatom es kiparancsolt a tablahoz, hogy irjam le amit a papirra es akkor nem ad kareszt... hat igy voltam en mindig negyes matekbol..;)

    VálaszTörlés
  7. katinkanak meg uzenem, h ha eloszor az elonezetre kattint a megjegyzesnel, ugy nagyobb valoszinuseggel tudja elkuldeni az uzit, nekem sem hagyta parszor amikor kozvetlen a megj. kuldesre klikkeltem. cupp

    ja, Zsolti, neked kosszke az infot, Korleone pizzaja, hmmm.... legalabb hullafalatkas keresztapamodra, vagy a ketchup van verbol??;P azert tuti jo... Agyvelos Pizza a la Korleone;)

    amugy valsz Hevizre megyunk, aztan Pest aztan Pestkornyek - vagy Lillafured, mert apaek ott lesznek - utana Aggtelek (o, hogy tavolabb nincs latnivalo - aztan JNSZ + BAZ megyebe akart menni, mondvan csak van ott valami, ja igen mondtam, foleg cigany, szo gyors lebeszeltem, nem akarok kerekek nelkul maradni, jo esetben:) - na meg a vicc: nemzeti parkok: es mi van ott? Hortobagy: haaat, puszta (fu meg alfold), meg bikak meg birkak, es Nyirseg: detto, es Duna Tisza koze: detto, plusz par sosoto, es Alfold: detto... latnotok kellett volna az arcat.. aztan vegre jott ewgy hegy google-ban, mondtam az biztos nem mo, latom rajta, h magasabb mint 1000m, igen, a Tatra volt... szo most Szlovakiaba akar menni...;) ja es az egyetlen ertekelheto latvanyossagnak Aggteleket itelte, haat.. szoljatok ha tudtok mast, en eleg nagy bajban voltam amikor megkerdezte, h mi az ami cak Magyarorszagon van es WOW (Heviz, Aggtelek.... es? es? hmm... 100% cigany etnikumu falu?? igeeeen.)

    VálaszTörlés
  8. Hát valamitől különlegesek azok a pizzák...

    Annyira nem nagy hírek, Buktit szerintem jobban rédekelhetik.

    Egy meg nem nevezhető ember, meg nem nevezhető kapcsolata egy meg nem nevezhető céggel és a meg nem nevezhető cég által ajánlott meg nem nevezhetetlen kutatási témával kapcsolatos.

    (bakker nem lehet bemásolni ide semmit, ááááá. Akkor begépelem)
    http://szegedma.hu/hir/2009/10/atadtak-a-biztonsagi-foldgaztarolot-algyon/#more-35098

    remélem jó a cím


    A másik ami szintén nagyon érdekes, lehet.

    http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/10/09/hatalmas_bukas_a_makoi_orias_gazmezonel/

    Na és miért is érdeks?
    A kormány eladta ennek a kanadai cégnek a földgáz kitermelési és értékesítési jogot (annyit "harcolt" ki magának a kormány, hogy a MOL-nak elővételi joga legyen - tehát lényegében megvásárolhattuk volna a saját földgázunkat). Az előzetes felmérések alapján Mo.-nak 20 évre elegendő lett volna az ott kitermelt gáz.
    Persze az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy mi nem tudtuk volna kitermeli, mert nem az a tipikus szénhidrogén tároló kőzet van arrafele.


    Na ennyi, remélem megérte várni rá :-)

    VálaszTörlés
  9. Hm... hat Makorol tudtam hogy belebuknak... azert adtak el a magyarok, mert szar (a technikank legalabbis biztos)... az hogy megnyilt a szoreg-1 nem is tudtam... hmmm... wow...

    VálaszTörlés
  10. Na ez tök jó, akkor még van remény, ha ilyen remek húzásik vannak a fejeseknek. Adok még Mo-nak egy esélyt, maradok még egy évet :-)

    VálaszTörlés