2009. október 9., péntek

it is just... too gay:)

Na, a Fiumicinora való elterelés után, hajnali háromkor like a virgin vonaglásokra nevető, sajgó derékkal, büntetett előélettel ébredő (na tegye fel a kezét, aki 3 nap alatt 30 órát dolgozik 36 ezer láb magasan, én én én!) de mégis boldogságos tudatban lebegő sztyuvi lettem, mert van netünk, de úgy igazából... és
hogy is mondjam
izé
na, bökjem ki
megkaptuk az első havi igazi fizunkat!!!
megkezdtem a spórolást az ejtőernyős ugrásra és egy vadiúj őszi topánkára.

Szerény orrfújást követően olasz álom ismét, caffélatte és croissant. Most. Léptem.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok (Buktinak is)!
    Én is megkaptam az első fizumat, gratula. Szerintem kb. ugyanannyit kaptam mind te, csak forintban :-)
    Bukti: Nincs gond a 3. gyerek bevállalásával. Addigra az orvostudomány megoldja, hogy életbe tudják tartani a leendő apát :-) Ez elég gonosz lett...

    üdv és legyetek ... áá, csináljatok amit akartok

    VálaszTörlés
  2. nyugi, azért mert milliárdos lettem, még nem feledkezem meg rólatok, sőt beleadok a lélegeztetőgépbe:)
    Gratula neked is, ropogtasd a pénzt a kezedben, ki tudja, meddig teheted meg:)
    üdv , és én megpróbálok jó... ááá inkább csinálok, amit akarok:)

    VálaszTörlés
  3. hey, itt csak nekem nem lesz fizetesem, ne szivassatok;) Zsolti, legalabb olyan komikus eletbentartasra gondoltal, meg lelegzik szinten?
    ja, okes, Nixon... te mar leredukaltad lelegeztetogepre..;)
    hmj.... legyetek ROSSZAK... aaaa, en tul JO vagyok..

    VálaszTörlés