2009. október 4., vasárnap

otthon

Hiány hiány hátán...
Sosem hittem, hogy lesz olyan pillanat az életemben, amikor ha elém tennének egy világtérképet, rikító színekkel rajta Ausztrália, Japán, Indonézia, Mexikó, Argentína vagy Madagaszkár akkor én fognám a kis ujjamat és egyetlen biztos pontra mutatnék: haza. Magyarország, Szeged, igen, én menni akarni haza.

Persze ezek után, mivel nyilvánvalóan eggyel sem nőtt otthon az elvállalható munkák száma, ráböknék arra a helyre, ahová kérném a transzfert, Eindhovenbe. Civilizált időjárást a civilizált embereknek. Kaját az éhezőknek, szőlőt és esőt a parasztoknak, meg gyors internetkapcsolatot az arra rászorultaknak. Más egyebet? Azt, hogy szűnjön meg létezni a hiány, a honvágy, mindenki maradhasson ott, ahol szeretne és térhessen vissza, amikor csak akarjon.

Teríték jobb helyeken: másfél euró. Mert olaszok. Pizza nagy, de vékony, az asztal szépen megterített, de csak koktélt szolgálnak fel. A fagyi jó, az elkeseredés annál kevésbé. Szép estét!

12 megjegyzés:

  1. Hey!

    Boldogitson a tudat elnokasszony-tarsam, hogy mar csak masfel honap, kezdje meg a visszaszamlalast... az segit. En tul vagyok a honvagyon, mar ugy mostansag, jo am hazajarni havonta, az mindent megold. Persze majd igazitsunk maskor is, mert azert szeretnek am egyetlen Nixonommal szemelyeskedni amikor csak idonk engedi:) Az itteni problemaim tulnyomoreszt megoldodtak, mar nem felek. Szeretem, szeret, ennyi a lenyeg es tobbnyire nagyon boldogok is vagyunk, oke, neha egy egy kosza felho, dehat anelkul nem lenne kapcsolat.. hm. Holnaptol elkezdek jogazni, mert az egy masik tarsasag es egy lany szimpi volt (nem az a megszallott, saibaba fan, hanem olyan nyugis, csak kicsit vega, onallo;) - szo jofej, es o jar jogazni, szo gondoltam elkezdem a beilleszkedest;) ) csokollak sokszor, 18/19 vagymindketto erj ram!! (ami azt illeti tudom milyen par napra hazamenni, nem irigyellek, en 10 percet sem voltam otthon egyedul es fel orat sem a varosban... durva. es meg csak nem is talalkoztam mindenkivel.) Apam persze kibukott, h mindig csak a baratok, akik ugye le se fogjak szarni a fejem, mert mar nem leszek az a regi partiarc, stb... mondtam szerintem ez jo vizsga, aki meg igy is barat tud maradni, en azt soha nem hanyagolom el. ennyi. mert szeretem a barataimat. es sokkal tobb szep dologrol tudok veluk beszelgetni... apam mar a hazassagomat tervezgeti meg az oltasokkal hadoval.. oke, felt meg szeret, de neha a f*** kivan, nem ezert mentem haza... keszulj fel lelkiekben, Nixonett, nehez a tavolelet;) hm. Ja, Edivel nem talalkoztam, vicc, nem? cmok-cmok

    VálaszTörlés
  2. boldogít a tudat... csak még olyan messze van! Nehéz néha túllendülni a holtpontokon, de igazából nagyon nincs más választásom, majd meglássuk! Amúgy én a tengerparti esküvő mellett szavazok, levendulaszínű ruhában:)
    Léptem Madridba:)

    VálaszTörlés
  3. Hi! Oo, Madrid... oda is de elmennek;) azert fasza a munkad, egyedul az szar benne, hogy sosem alltok meg egy napra szetnezni... ezt en a heledben javasolnam a vezetosegnek, mint munkakedvnovelo eljarast...:)
    hm.. Levendula sziunben? nem is olyan rossz otlet... olyan feheres levendula.. hmm? en tengeprparti - SZIGET - mellett szavaznek..:) mar a gabifele csalad kijelentette, hogy legalabb 4 napos legyen, hogy tudjanak kicsit nyaralni is...;) khm-hmm.

    csokollak, veled almodtam. talakouztunk szegeden (vegre)! meg anyukaddal maszkaltam ossze-vissza csongradrol kiderult hogy kozel van es osszekevertelek katinkaval, de aztan megbeszeltuk, es valami kreol csaj is aludt velunk... kicsit zurzavaros... a lenyeg, hogy tok sokat almodok a barataimmal, Veled mar vagy 3x, Katinkaval is vagy 2x, meg a tobbiekkel is... fura. (csak nem hianyoztok?)

    szep napot!

    VálaszTörlés
  4. Én bárcsak veletek álmodnék... de éjszakánként is a gép zajára és a monoton: un' aqua naturale per favore jár a fejemben:):)
    Hát mikor lesz már november?
    Ja, amúgy Csongrád közel van, azon vagyok, hogy lobbizak oda egy jókora repteret... amúgy lehet, hogy nem olyan költői hely, mint egy kis sziget, de akár ott is lehetne a nagy esemény, mamád meg mindenkivel megetetné a borsólevest és elzárhatná a meleg vizet?:):) Na?

    VálaszTörlés
  5. :):):)

    Imadom a humorod... Nixon, palyat tevesztettel, neked szatirikus kritikus kommentarnoknak kellett volna menned - mar ha van ilyen..
    November, 17.-e kerlek szepen 41 nap mulva lesz.. hat, nem tunik kevesnek, de csinalok Neked welcome party-t. csak az a baj, hogy az 18.-an lenne jo, mert 19.-en este vagy 20.-an reggel jonnunk kell vissza... hmm? amugy meglepetesnek gondoltam, de azert jobb ha ugy szervezed... mar ha tudod ugy szervezni. hmm?
    Oke, ha elintezed a repteret, elintezem az eskuvot;) bar ami azt illeti, a sziget+tenger+levendula verzio nekem jobban bejon... olyan igazi GICCS;) lehetoleg plusz egy telihold vagy naplemente, hm?

    VálaszTörlés
  6. Mondjak igent a meglepetés partymra?
    Igen! (valójában beszélgetős, borozós, szolid, kevesen és-de őszintén üvegezésre gondolok:)
    GICCS? Basszus, azért leesik, hogy itt most azért komoly dolgokról beszélünk, legalább is, komolyan beszélünk dolgokról (te az esküvőről, én a reptérről)... legközelebb már a neveken gondolkodunk majd?:)
    Ja, egy strigula a naplementéhez!
    Azért remélem a szatirikus kritikus kommentátorokat tényleg csíped, de hát a borsóleves mély nyomokat hagyott régi, önfeledt gyermekkorom poros útján:) képzeld el, sátoroznánk a kertben, úsznánk mamáddal a Tiszában, Bűvöletet néznénk, bekennénk egymást sárral... kinek kell fehér homokos tengerpart levendulafátyolban?
    Más: csípem a képeidet a blogodon te lány! Izgulj értem, holnap Barcelona és utána egy kis földöntúli kiruccanás... na hová... Eindhoven... maradok!

    VálaszTörlés
  7. ;) okes, akkor elkezdtem szervezni ;)
    javasolnam a Csongradi Szunyogos elnevezest, vagy a Csipline Airport-t.
    nevek feat eskuvo? hm? nem leszek meg terhes... elso gyermekem 26-28kozt fogom kitolni a vilagra, a masodikat meg 33-35 evesen.. Denis felvillanyzott, h johet meg egy harmadikis 38-39evesen, de mondtam neki, h azt felreerti, mert akkor mar ot fogom apolgatni, az lesz az az otthoni gondoskodas, nem egy uj bebi;) Mi mindent tud a numerologia, mi?
    ja es eletem atszovi a freedom, sex, rockenroll:) na meg a vagyaim szamai megjelennek ujra az eletutamon, ami azt jelenti, h van ra sanszom h valora valjanak...;) kb ennyi.
    Elunk majd mint hal a tengerben;)
    Kosszke h csiped a kepeimet, ezt mindig jo hallani...
    Es a szatirikus kommentarnokot ver komolyan mondtam. Mama meg a borsoleves... meg a mosd el a kest a vizparti budiban... hmm, hat, megertem h mely nyomokat hagyot;)

    puszillak soxor, irj ha van idod!

    VálaszTörlés
  8. Időm, mint a tenger:) tegnap laza hajnal háromkor végeztem, majd további fél óra alatt nem találtam bele a zárba.. a fáradtságtól:) de megjártam Eindhovent...is. Mielőtt a jótékony homály elfedné, tudomásom van róla, hogy készült otthon egy engem is érintő hang vagy képanyag, amit én nem kaptam még meg... lécci, küldd el, vagy töltsd fel, lécci, lécci! Lázba hoz a dolog! Egy esetben azért kegyelmezz meg nekem: ha netán Lajesz a gitár mögött egy szál semmiben himbilimbizik:)
    Te, azért ne nőjön a fejünkre a welcome buli, azért lesz kettőnk között is valamiféle csitcset? Legyen mááár!
    Amúgy kit moderáltál ki a blogodban? a vicces Laci bácsit?
    Numerológia...kiszámítod nekem, mikorra rendezem le a kintlévőségeimet?:) A kis lurkókra rá se kérdezek, ők még később esedékesek... azért a 26 nincs ám a világ végén... gondold el, 3 év múlva utazok Rovinjba meglátogatni barátosnémet és kis Denist:)
    Te, Csongrádra tényleg ki kellene ám ugrani...

    VálaszTörlés
  9. Hm. Hat aki Eindhovenbol ter haza meg jo hogy nem talalja a zarat;) na joo, tudom savanyu a szolo, neked meg meg savanyubb...;) mert raadasul alma is;) (okes, bibliazzunk: tiltott gyumi)
    A hanganyag Mariannal van es meg nem kaptam meg.. Azt mondta felteszi YouTube-ra, de gondolom elfoglalt.. megsurgetem..
    Laci bacsi a fotos baratom, nem hittem h megsertodik es letorol minden bejegyzest, csak kicsit sok volt a viccekbol, na.
    En nem tudok numerologizalni, de igyekszem rabeszelni Denist egy numeraval a numerologiara... hm?
    Hm. 19.-en valahogy megoldjuk a kettestalit, perpill elkepzelesem sincs hol hagyom Denist par orara, de majd kitalalunk vmit.
    Csongrad.... MIKOR? max ha egyedul megyek haza, de az kurvasokara lesz, kb jovo aprilis. Mert februar vege marciusban egyutt megyunk megint. Es csinalok farsangi bulit!!
    Na cuppantas,

    Buktinene

    VálaszTörlés
  10. Denis kilépve gyermekkorából, elmélyülve különös és mélyértelmű nézetekben csak képes arra, hogy pár órát eltengjen nélküled egy olyan hatalmas nagyvárosban, mint Szeged... a manóba is!
    A buliszervezésbe meg látom belevetetted magam... én már annak örülök, hogy épségben leszállok az airbus-ról, ami hazahoz:)
    further information can be found on gmail.com:)

    VálaszTörlés
  11. i couldnt find further info.. OK, valahogy majd csak ellesz... bekuldhetnem vmi muzeumba vagy hasonlo..
    Napsutotte Toscana... nem hangzik rosszul a vasalas alatt... hmm..

    VálaszTörlés