2010. október 10., vasárnap

vasárnap

Két óriási hírem van: ma először éreztem munka közben, hogy vasárnap volt. Az utasokkal együtt végigharcolni a napot, valahogy most kellemesebb volt. Munkatársak nyugodtak, és a 12 órás munkaidő elrepült. Szó szerint is, na:)
A másik: idefelé, mikor utast játszottam, rám mosolygott egy steward kétszer is. Igazából, mikor tanítják és mondják, hogy a mosoly ingyen van, meg hogy a napunk is szebb lesz tőle.. az eddig nem jelentett semmit. De most már értem. Küzdünk ezerrel. A napok meg teljesen csak, így lesz szebb, ami volt és így lesz váratlanabb, ami még jön. Élvezzétek.
Bár elgondolkodtató, hogy korán reggel megint lehülyepicsáztak és le"mű"-ztek. Szeretnek. Már aki.

álmom az életem. élem az álmaim.

5 megjegyzés:

  1. na csak mosolyogjon elnokasszony, on is, nem kell mar sokaig..;P

    es elje az almait!;) jo az

    VálaszTörlés
  2. Csak h "okoskodjak" kicsit:
    "Az élet álom - tedd valósággá!"
    Jó úton haladunk... :-)
    Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  3. szedd mar ki azt a 43-at a picsa fejebooool!!;P - csak hogy en is mondjak valami okossagot mara:)

    VálaszTörlés
  4. na, látszanak a nénik! megcsináltam gyerekek, annyira cifrára, amilyenre a jóisten eredetileg teremtette! jó éjszakát!

    VálaszTörlés
  5. k jo lett! legalabb is nekem tetszik!;P mondjuk a viale kennedy narancsszinuben is fasza lenne:)

    "nem kivansagmusor, orujje vazeee:P"

    na csok

    VálaszTörlés