2010. október 13., szerda

válogatott ocsmányság

Akkor most őszintén.
Na most nem is tudom pontosan, talán hasraütésszerűen 3 hónap telt el azóta, hogy másnaposan átállítottam a blogot és valami hirtelen megváltozott örökre. Összetört egy álom, megszakadt a jól megszokott klasszikus beállítás. Papolhatnék én nektek a szép érzékről, az élet apró gyönyöreinek felfedezéséről, a tantrikus szex és a meszkalin által okozott tudatmódosulásról, a kacsintás hatalmáról (lásd régebben)... de nem. Most nem. Ennyi tökölődés és izzadtság után megváltoztattam a blogom "bőrét", belépve az utolsó szakaszba, erre mindenki betudja annak, hogy ez nem komoly. De az. Halálosan. Retro, pop, rágógumi, ragadós, bolond, bakelit, célja az irritálás. Villogjon a jel a pupillátok előtt, de olvassatok tovább. Kérlek. Szeretős mindenkinek. Nagyon!
...és végre a CIA felirat nem takarja el a néni fejét!!!!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

  1. ja, le is koppintottalak gyors..;P bar posztolni meg lusta vagyok...;)
    epp most irom ossze a kulcsembereket az eletemben... ehh:) hetvegen hipnotizalnak;)
    hm..
    amugy nekem azok a dogos repcsiscsajok azert hianyoznak, a szoszi nagydudas kozepen... valami cartooooon.

    na csok, nekem jobb kedvem van ettol a narancsos feelingtol;)

    Like.;P

    VálaszTörlés
  2. Fúúú, Bukti, arról a hipnós szertartásról igazán beszámolhatnál majd bővebben! Még akkor, is ha magánügy! .-)

    VálaszTörlés
  3. OKEEE. fogok, igerem!! holnap megyunk... azert kicsit tartok tole, hogy elobb alszom el vagy maradok ebren, de majd meglatjuk!!:P

    VálaszTörlés