2010. október 18., hétfő

életem nagy hibái: mézes pálesz, mályva tea kombó

És akkor a reggelemet el tudjátok képzelni. Éppen csak túléltem, este dettó. Ha a szövegben felfedeznétek szavakat, amelyek egymástól gyanúsan nem válnak el, azért meg bocs, néha rossz a szóköz billentyűm. Köszönöm a hatalmas érdeklődést amúgy, na kérdezzétek már meg hogy vagyok, naaaa, jól vagyok, akkor is. Mondhatni súlytalan boldogságosságban élek, vasalgatok, műkajákat eszek reszelt sajttal, ilyesmi, olyasmi. Semmi különös, ááá, semmi különös az ég világon. Jövőkép még mindig bizonytalan, lehet, hogy ez az árral úszásos dolog lesz. Sok milliárd hal nem tévedhet... amúgy meg én is az vagyok! Megy az agyalás a tervekről, az álmokról, a kettő közti különbségről, az otthonról, az ígéretekről... további folyamatos nézegetése a napiszar.com-nak és az index.hu-nak... Ugye nem írtam soha olyan hazugságokat az alant lévő posztokban, hogy minden változik? Vagy akkor itt tényleg megállt az idő. De... talán pont jókor állt meg.
Nyugi van. Néha nekem is ott van a letörölhetetlen vigyor az arcomon. Például most is.

ui: gáz úgy bemutatkozni valaki ismeretlen felnőttkorúnak, hogy, figyelj, akkor tudnátok nekem hozni otthonról úgy 10 adag poroslevest meg két üveg royal szilvát???

3 megjegyzés:

  1. tökéletes válasz:):):):)
    milyen volt a hipnó? írj pár sort:) csók!

    VálaszTörlés
  2. :) sikertelen :)

    bar asszem en voltam tul optimista magamat illetoleg...
    csendben ulni sem tudnek 3 oran keresztul...
    jo persze itt beszelni kellett... de irtam a blogon.. majd olvasd. amugy erdeles volt a procedura ahogy probalkozott a "doktor ur".... eleinte elveztem a lebegest, aztan meguntam hogy nem jutunk kozelebb... de megerte kiprobalni... az a spiralozas irto fasza volt!! szeretnem megint!:) de szerintem majd meditalok... lehet fekve... csak ne aludjak el:)

    VálaszTörlés