2010. március 6., szombat

vének tanácsa

Na, döntött a konvent: március 24-26 között a maffia kezébe kerülünk! Végre!
Most átmegyek iwiw adatlap stílusba:
-munka
-magánélet
-rövidtávú célok
-hosszútávú célok

Munka: A helyi mediterrán menedzsereknek köszönhetően meg lettünk fenyegetve, hogy ha rosszak az eladásaink, akkor elküldenek minket Corkba, hogy ott robotoljunk tovább. Már nem azért, egyrészről nem egy munkatábor az, másrészről szerintem az itt dolgozók fele erre a lépésre már megváltásként gondolna. A transzfert nemhogy Portugáliába nem kapta meg senki, hanem úgy kivétel nélkül sehová, senki. A hét közepén az is kiderült, hogy hivatalosan nincs is bázis Rómában. Kérdem én, rajta vagyunk a térképen? Mi jön ezek után? Dolgozhatunk Converse cipőben és lila rövidujjúban? Megjegyzem, ez egy kisebb mennyország lenne...
Magánélet: A pár nappal előtti incidensekre reagálva pedig: mindenkinek köszönöm, aki gondolt rám, így vagy úgy, kihemperegtem magam az árokparton és tettem elég fogadalmat az elkövetezendő időkre. Azt hiszem, próbálok én is nekifutni megint (by Zsolti), szóval talán változásokat hoz majd a következő néhány hónap, meglátjuk.
Rövidtávú célok: joghurtos banánt enni a szobatársam által elmosogatott bögrék valamelyikéből és nem magamra borítani a kaját.
Hosszútávú célok: még mindig az a ku"+!%va toszkán villa!!!!!!!

1 megjegyzés: