2010. február 27., szombat

el vagyunk tolerálva:)

Most igazán megnéznélek benneteket... percekre vagyok attól, hogy kinyissunk egy üveg bort, szürcsölgessük és bámuljunk a cappuccino illatú füstbe... aztán talán valami dizsi a kis hörcsögfejű taljánokkal... De gondolok rátok. Ha készült volna annyi fotó, esküszöm, farsang alkalmából csináltam volna egy zenés videót az elmúlt öt évről, a bölcsességekről ("faszomkivanbazmeg") és arról a tévhitről, hogy majd mi lesz velünk, mondjuk éppen, ekkor, 2010ben. Hát elment az idő, jócskán. És semmi sem alakult úgy, ahogy tippeltünk. Már aki egyáltalán tudott tippelni. Én egy x-et se raktam sehová. Felesleges is lett volna. Én úgy ítélem minden szép és jó volt, mert akkor ilyen volt a mérce. Ilyen is maradt, mára az pedig emlék. Szép emlék, csak lassan fogni kell a baltát, belehasítani a kötélbe és engedni, hogy nyikorgó hangon egy beláthatatlan szakadékba zuhanjon a súllyal együtt. Én még évek múlva is le fogok nézni, hátha látom még, fennakadva egy kiálló faágon. Lesz-e még füstös a pivó, vagy zsírosdeszkás a borpat... lassan-óvatosan az önámítást végleg egy vékony vörös, de határozott, keserű szalag választja majd el az emléktől. Aztán csak azt vesszük észre, hogy már csak a felszínes csönddel kínzott beszélgetéseinket kerüljük egyre szaporábban, egyre több kifogással. Egyre messzebb, egyre mélyebben. Ahová, ahová korábban tényleg nem raktam volna x-et.
Egy most a biztos.
szépálmokat: x

4 megjegyzés:

  1. Hm. Ezt azért kicsit magamra is vettem, de jó. Én se gondoltam volna, hol leszek. De akárhova mész, ott vagy. És halálkomolyan, én itthon, ezen szent pillanatban, azaz 2 napja megvilágosodtam, igaz be voltam kicsit tépve, de nem vesz el a fényéből. Új ember lettem, megszülettem és azóta ÉLEK. Hogy előtte mi volt? Szép kis álomvilág, amit nem értettem. Most is szép álomvilág van, de ezt már értem. És nem félek semmitől. És imádok egy embert, aki néha jól esik baszogatni, de már tudom, hogy miért kell néha úgy éreznem, ahogy. Hogy amikor megbánt, akkor magamat bántom meg. De az is biztos, hogy nagyon hiányoztok, mert a kis barátocskáimat is szeretem nagyon, most próbálom is gyakorolni, azért Nixon, téged nagyon sajnálom, hogy elkerüllek, meg Téged is, Nojszi. De hosszú az élet, velem úgyis mindig itt vagytok, az álmaimban. És én is veletek. Ha van időtök, a neten fent van a Lelkünk útja... tudjátok mit? El is küldöm emailben. CSÓK A CSALÁDNAK

    VálaszTörlés
  2. Szivecském, BOLDOG SZÜLINAPCSIt, mert lehet, hogy nem kaptál SMSt... igaz parasztmódra 1 nappal azt is később küldtem.. jól vagy? el vagy tolerálva? akkor üdv a klubban;)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, ezek szerint megkaptam az sms-t, csak a szám volt ismeretlen:) minden ok, a toleráció meg folyamatban még mindig...:)

    VálaszTörlés
  4. ki más lenne elkésve?:)

    Te, a konverzes-rózsaszínpólós verzió nekem is tetszik, én utasként (is) arra szavazok!

    VálaszTörlés