2010. március 15., hétfő

"and the grass is getting greener each day"

Viszkető érzés az ujjaimban, hogy kaparjak, pedig újabban nem igen történik semmi, azon kívül, hogy rajtam kívül mindenki szabit kapott, ezért én meg helyettük dolgozom egyfolytában, de legalább gyűjtöm a milliókat a villára! Lehetne ám rosszabb is... A party gépezet ideiglenesen üzemel, a szomorúság már könnyeket is csal a szemembe, amin már nem feszül a zöld szemüveg, ugyanis egy vad koktélozás során sikerül elhagynom. Viszont két fekete dögös felsőt begyűjtöttünk. Nem, nem loptuk, összekevertük. Kettős látás dukál... mindenkinek!
A bázisra most érkezett 10 új ember, az egyik magyar csajszi már fel is hívott, de hogy miért engem, és honnan tudta a számom, na ez a rejtély, de ez is már olyan fajta részlet, amin már nem is érdemes fennakadnom... Szupcsi új barátnők, éljen!:) Holnap részt is veszek egy próbarepülésen, kíváncsi leszek... arra emlékszem, én még inni sem mertem, annyira féltem és rögtön az első percben a fél ujjamról felhasítottam a bőrt az ajtó miatt, amit 150 utas szeme láttára alig tudtam kinyitni. Azt nem mondanám, hogy most már a rutin uralja a munkamorálomat, mert mindig látok újabb és újabb gusztustalan dolgot kolléga/utas részéről, de legalább a monotonitás, mint ellenség, nem szerepel a listámon:) jézusom, de uncsi vagyok, jobb is lesz lekapcsolnom magam, meg a 600 eurós fűtésszámlát...

mai gyöngyszem: "tirtín tirti" ötletek? megsúgom,így e, angol olasszal a 13.30 euróban...
ja és cápaharapást szőrével...:) csók nektek!

3 megjegyzés:

  1. Cápaharapást szőrével....na igen..ki mit gyógyít...:-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. tirtín tirti.....uhhh de szottyadt agyú vagyok....már húsz perce ezen gondolkodom, h mi a fenét jelenthet, de most már 5 perce röhögök!!!!!

    VálaszTörlés
  3. tirtíííííííííííííííííííííííííííín tirti

    VálaszTörlés