2010. február 12., péntek

gratuláció

az olaszoknak, mert túlélték, hogy esett kemény 2 centi hó! Pánikszerű gép törlések, facebook csoportok alakulása (2010. február 12. havazott Rómában és én ott voltam) és csodálkozások, hót el nem takarítjuk az ablakból hozzáállás (mi ez a fehér szar?) ... nekem ez 12 óra munkát jelentett, szánalmas kollégákkal való küzdelmet, de egy üres járatot, amin bent ülhettem és végig nézhettem a pilótafülkéből a felszállást és a landolást. Keveseknek adatik meg ez, egy kis csoda volt. A felhők közé gázolni, de úgy igazán, szemből... egy kicsit natgeo-s érzésem volt. Meg az, hogy megérdemeltem, hogy lássam. És most marcipános bocicsoki otthonról. jó éjt nektek gyerekek!
ja, nem tudom updatelni a Porguáliába való kivonulásomat, mert még ezen tökölődnek, de az esély nem sok... szóval várlak bennetek az örök városban, a Rubiconon innen és túl, ahol sok buzinacis, kurtafarkú olasz túr...

1 megjegyzés:

  1. ..buzinacis kurtafarkú olasz túr.....na, ha nem lennének olasz ismerőseim, ezt kiraknám a FB-re, de meglincselnének érte, na.

    Pálinka Szerelmem légy az enyém!!!!

    Jó az ott Rómában! Engem tegnap Norvégiába invitáltak, de csak max 2 évre! :-) De akkor is csak otthonülő feleségnek, ééééééé.

    VálaszTörlés