2010. február 20., szombat

kényszerpihenő

Hm... talán még sosem dolgoztam ilyen keveset, és nem is érzem jól magam tőle. Ezen a héten egyetlen napot munkálkodtam végig, a többin behívós vagyok, tehát otthon ülök és várom, hogy mikor mondják, hogy egy órán belül öltözz át, pattanj taxiban és robotold végig a napot... én mennék már, mert csak a seggem nő, a fizetésem az most minimum szárnyalásba kezd, de nem is ez a lényeg, hogy megvesz az unalom! Még két nap van barcelonai kiruccanásomig, és végre elhagyhatom e nemes országot még ha csak pár napra is! Lehet, hogy amíg itt tartózkodom, addig beindítom a minden szabadnapomon olcsó repjeggyel elhúzok valahová projektet, mert ez már tűrhetetlen! A hazatérésem úgy néz ki április közepére datálodik, ha minden jól megy, na egen, és Portugália egyelőre nem figyel be. Egyáltalán nem. Na, ti meg eredjetek, ne úgy ba'''átok el a napot, mint én! Sokkal hasznosabban!

"Túl sokat edzesz a hideg levegőn" by Karesz (tüsszentek, kb. 3 napja nem mozdultam ki a lakásból)

2 megjegyzés: