2010. augusztus 30., hétfő

itten a nyár vége!

"I know where you're going,
I know who you are
I know why you feel this,
I think you'd better learn to swim."

sajnálom, hogy beleélem magam az idézetekbe, de mindezekkel együtt könnyebb leírnom, ahogyan érzem magam. Persze, minden átmeneti:) Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de életem egyik legizzadósabb, de egyben leggyorsabb nyarán vagyok túl, oké, még van belőle másfél nap, de aztán vége... már nincs egy hónap sem, és megyek haza, aztán október, aztán megint haza novemberben...pfff... aztán meg ki tudja, hogy hol köszönt rám az új év:) Körülbelül ennél a mondatnál el is akadtam és azt kérdezem, hogy miért is írok most posztot, mikor amúgy semmi különös nem történik, csak az, hogy félig kibámulok az ablakon. Előbújt a nap, irány a tó.
Igen. A poszt célja, hogy nyilatkozzatok ti. Ki merre és hogyan?
És a mai találós kérdés, amit Zsoltival vetettünk fel még egy kicsit régebben, rátok vár. Mégis miért gyanús ez a úttest?



Mondjuk ezért.

15 megjegyzés:

  1. Igazán csodálatos, hogy az idő előrehaladtával mindenki megtalálja önmagát, és a kis lelki békéjét. Szeptember 27-én leszek 25 éves. Nem tudom, hogy ez mit jelent, se sokat, se keveset, remélem, addigra már derékig érő hajam lesz. Szóval jó lenne, ha együtt lennénk egy kicsit, vagy ilyesmi. Tőlem 28-án is együtt lehetünk, vagy 29-én. Ajándékba óceánjáró jachtot, gyémántos aranygyűrűt, és földkörüli - földönkívüli utazást szeretnék. Állítólag tök nárcisztikus dolog ez a szülinapozás, de ha már valamilyen csoda folytán ezen az übercsodálatos napon mindenki itthon van, akkor használjuk ki :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=4Ha1XZSqsyc

    Az oroszlánt is majd szívesen fogadom! :-D

    VálaszTörlés
  3. :)

    Nixon ugye nem azt akartad irni ezzel a novemberrel, hogy nem tudsz hazajonni karacsonyfaoltozteto partira? en bezzeg vagy masfel hetet otthon fogok tespedni, te meg repkedsz ossze-vissza?!

    es akkor ez a repulopalyas uttest ugy mukodik, mint a vasutnal? van egy sorompo?:)

    ja, en meg leszek 28korul!!:) kb 30.-ig vagy 1.-ig:D

    csok a csaladnak!

    VálaszTörlés
  4. bakker amugy te eddig hol jartal? mert hogy itt most az elmult 3 napban olyan osz van hogy ihaj.. oke, kezd kicsit visszamelegedni (25fok) de azert messze van a 30tol...:(

    VálaszTörlés
  5. na, én meg abban a hitben éltem, hogy kommenteltem ide pár napja. aztán mégsem. prosecco.
    mindegy. no, a lényeg az, hogy decemberben már otthon-otthon szeretnék lenni, szándékomban munkát és karrierutat változtatni, de ez még a kicsivel távolabbi jövő:) itt is kicsit már csípősebb az idő, de az őszre még igazán csak kis nyomokban emlékeztet, süt a nap és azért a 30 fok még mindig kiküzdi magát:):):)
    hát akkor majdnem egy év elteltével nem tudjuk egymást elkerülni. remélem nem olyan lesz, mint a szerelem a kolera idején, hogy miután oly sok kaland után megpillantjuk egymást, rájövünk, hogy ez már nem is szerelem:( ja és persze mindkettőnk váltig állatja, hogy nem, nem változtam semmit!
    élet, élet...
    szép napokat!

    VálaszTörlés
  6. te, azert annak a konyvenk a vegen ha jol emlekszem, dugtak... 80evesen:P
    szoval ne szarjal elnoklany, valtoztal te is, en is, de azert minden a regi arra a par orara legalabb:)

    csok

    VálaszTörlés
  7. te Nix, es azok a kepregenyes stewardess-csajok a csucson mikor kerulnek vissza?

    nekem mar hianyoznak, de tenyleg...

    VálaszTörlés
  8. ne stresszelj... már azt sem tudom hol találtam őket... ha holnap másnapos leszek, ígérem megint nekiugrok a témának és összehozok egy ennél is nagyon förmedvényt!

    VálaszTörlés
  9. ja, ne mondjam, hogy en nem tudok olvasni nem te vagy lekesve... eddig total abban a (tev)hitben eltem hogy bejegyzesed cime: itten a nyar vegre!;) joo.. keesz:)

    amugy 99% hogy egyszerre tartozkodunk majd szeged varosaban szept vegen... kiralysag!!;)

    VálaszTörlés
  10. Na Katinka jó fej vagy...
    Szo én nem tartozom a "mindenkibe", merthogy én nem leszek akkor otthon...
    Így aztán úgy döntöttem másnak ajándékozom az óceánjáró hajót! :-P

    VálaszTörlés
  11. Majd előveszünk egy kartondobozt, ráragasztjuk a fényképedet és ott leszel velünk, a mindenkikkel. Majd viszünk a SZOTéba is. :-D Szóval küldjed csak azt a hajót!! :-)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a dobozos megoldást elképzeltem... viszont akkor be kell gyűjtenünk mindenkitől egy ilyen dobozfej fotót, hogy ha a társaság hiányos lenne, akkor meg tudjuk oldani. Ezt azért elképzeltem, főleg a SZOTE táncparkettjén egy darab Nojszi doboz. Elvisszük a vécére, ha pisilni kell, meghívjuk egy gin tonicra, táncol majd az arab legényekkel... szerintem ha ezt kisfilmben megörökítenénk, akár egy cannes-i különdíj is befigyelhetne...

    VálaszTörlés
  13. Ja, fontos kérdés:) mivel közülünk Bukti a legjobb a titkos születésnap szervezésben (akkor a többiek vajon milyenek lehetnek) ezért nyíltan szeretnék rákérdezni, hogy te a hogyan, hol és mikor kérdésen gondolkodtál-e már? és jutott-e a kicsi szíved valamire?

    VálaszTörlés
  14. Szerintem tényleg vigyük magunkkal Noémit!!!! :-) És forgassunk filmet! :-D
    Máson nem gondolkodtam. Az nem tesz jót. Meg csak szélesíti az amúgy is tátongó szakadékot. :-D Na, de majd összeforr egy kis pálinka hatására.

    VálaszTörlés
  15. Tetszik az ötlet, így lélekben (de legalábbis dobozban :-) ) Veletek leszek! Viszont van egy olyan érzésem, h a doboz Nojszi szívesebben fogyasztana jó kis hazai Pálinkát, mint Gin tonikot...:-)
    A videót várom!!!!! :-)
    A doboz Nojszi kevésbé kocka (remélem) alteregója ;-)

    VálaszTörlés