2010. június 19., szombat

"rengeteg a drog és kevés az idő"

Idézet egy drog oktató filmből, mert már ilyenek is vannak. Indul a nap, megint. Egy kezemen megszámolható, mennyit kell csicsikálnom, mielőtt megyek haza. Várom nagyon, ezt csak ilyen egyszerűen, de mélyen tudom szavakba önteni. Csak a bikinit ne felejtsem itt:) Nem tudom, ki hogyan ér rá, ki az, aki még olvassa a kettőpontnullás nyüsszögéseimet és igyekszik lépést tartani az életnek néha nevezhető próbálkozásaimmal. De remélem találkozunk.
Ma este talán lesz egy kis ereszd el a hajam, tudjátok, hogy csak ritkán jut ki az ilyenfajta jóból nekünk. Ja idéznék utasokat is, hogy bizonyítékkal szolgáljak, hogy képes vagyok még mindig ezeknek a kék sárga idült barmoknak dolgozni:
-Hideg van.
-Meleg van.
-Éppen rám jön a légkondi levegője.
-Ez a repülő ugye Rómába megy?
Mondtam már, hogy 189 ülés van a repülőnkön?

Igenis néha álmodom a kifutópálya felett repkedő húscafatokkal.

4 megjegyzés:

  1. Huhh... és én szerdán készülök a Raynairrel Prágába... Ugye nem Te leszel a gépen ;-)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szerencsére nem:)
    a horvát projektre még nem álltam rá, de írtam is, hogy kivétel nélkül most nem haladok semmi olyan dologgal, ami agyi kapacitást és gondos tervezést kíván... olyannyira le vagyok maradva saját magamtól is, hogy bár megyek haza kedden, visszafelé még mindig nem vettem jegyet:):) majd lottózok, aztán meglátjuk mi lesz:) azért igyekszem! csókok

    VálaszTörlés
  3. mi ez a nagy stilusvaltas?! hey! OK, tetszik, de a comic bookos sexi legikisasszonyok azert mar hianyoznak, nem tudnad azt a montazst atkuldeni emilben?
    es mi lenne, ha Mo.-rol ide jonnel rogton (ha mar nem vettel repjegyet)? :) aztan majd lesz valahogy...:)

    VálaszTörlés