2010. június 20., vasárnap

daragaluska leves gazdagon

Igen, azt ettem, felöntve 2 liter vízzel és a tegnapi sajnálatos mámorral, miszerint ugyan kevés alkohol mennyiséget vittem be, de megszegtem Matisz papa aranyszabályát, hogy nem kell keverni. Nem.
Mindegy. Most annyira fájt a fejem, hogy a jófejségnek indult blogdizájn váltás eképpen játszódott le (hogy miért most és így? komolyan nem tudom): hogy is kell? ja igen megvan... megváltoztatom a képeket.
Oké, bazz... a paintben nem tudom összevágni. Akkor majd a powerpoint.
Ja, lehet, hogy... de jó ez a kép magában. Meg fekete fehér is. Fasza, legyen az.
Nem jó. Túl kicsi. Nem jó, most túl nagy. Nézzük. Nem jó megint. Mentés másként. Még mindig spúr vagyok egeret venni a laptophoz. Mindegy. Ez az, most megvan... hát... nem az igazi. Ó, itt egy gomb. Nyomjuk. Vannak új külsők a bloghoz. Ez de jó már. Vagy ez. Nem tudom. Nézzük meg. Nem az igazi. Nem.
Ez az.
Az eredményt láthatjátok, mintha randomra ráhánytak volna valamit a képernyőre, és az egyik néne feje nem is látszik a fejléctől, meg lóbetűk...
Visszamegyek aludni, asszem hagyom így az egészet a fenébe. Bocsánat attól, akit esetleg esztétikailag zavarni fog, a tartalomért csak azért nem kérek elnézést, mert az már önmagában kijelöl egy markáns utat az idiotizmus legmélyebb bugyra felé. Csók.

10 megjegyzés:

  1. Erre csak 2 szó van: Azta kurva...

    VálaszTörlés
  2. Amúgy érdekes ez a nyuszi-ül-a-fűben-dizájn. :-D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. :):)
    ahhahhahh-haaaa

    ez tetszik. a komment is meg a hogyan alkossunk uj blogot masnaposan beszamolo is... ehh.. NIxon tarselnoknom vigyazzon azzal a keveressel... tudja azt a Matisz papa - igaz nem alkalmazza:X

    bazz, nekem meg tenyleg valami gond van a memoriammal (= a legtobb minden az egyik fulemen be a masikon meg ki), mert meg akartam jegyezni, hogy valami uberdompert kellett beirnom hogy elkuldhessem a megjegyzest... persze nem uberdomper volt, de vmi olyan amin aszaltam... Nikiblogon mindig van valami ertelme annak a par betunek amivel konfirmalom, hogy "nem egy kutya ul a gepnel":)

    na meg persze most eppen abban vagyunk Denisszel, h szerinte tul sokat ooovastam es ezert ertelmileg visszamaradott lettem... vagyis nem tudom rendesen kifejezni magam...

    haat, eppen lehet benne valami, de sztem egyszeruen csak tovabbra is kurva lusta vagyok megtanulni mind horvatul, mind angolul, es ennel fogva vannak bizonyos nyelvi akadalyaink... de azert idom se sok van ugy oszinten nyelvet tanulni, mikor 6 orat vagyok egyedul, amibol harmat bizos a konyhaban toltok, meg ujabban kb 2 orat gyongyotfuzok... es akkor meg nem vasaltam;P (bar szerencsere ez csak olyan hetente egyszer dolog, de ilyen is van egy par), a maradek egyben pedig szivesen lerogyok a net ele, hogy kicsit tudjam mi a helyzet otthon meg a nagyvilagban (=csaladdal es veletek).. vagy monjuk olvasok egy kis OSHOT vagy valami egyeb tudattagito konyvecsket - igazit!:D
    es mivel az imenti elfoglaltsagok igenybeveszik mindket kezem nemigen tudom kozben lapozgatni a nyelvkonyveket...
    persze kozben a f*szom kivan hogy tudok meg mindig ilyen nyogvenylosen fogalmazni angolul: ertsd: tudom mit akarok mondani, de "nem jut eszembe az a kurva szo, pedig ismerem!" aztan elkezdek magyarazni, olyan buktisan, ami angolul meg fosabbul adja ki magat: "you know, that little cicrle something, hook, or not... mmm... hmmm..."
    nem lehet valahogy extrahipergyorsan energiabefektetes nelkul nyelvet tanulni???

    na jo, nem rombolom tovabb a blogod szinvonalat...

    csok a csaladnak

    VálaszTörlés
  5. Hát így telnek a dolgos hétköznapok:) nem tudom, hogyan lehet nyelvet tanulni igazán hatékonyan... szerintem nem is az a fontos... főleg nálad, aki gyorsan és jól tud kommunikálni, nem hiszem, hogy nálad akadály, ha hirtelen nem jut eszedbe egy szó. Ennyi, körül tudod írni, meg tudod értetni magad, ez meg nagyobb adottság, mint benyalni az oxford kétnyelvűt. Ha meg inspirálni akar Denis, akkor kezdjetek el versenyként tanulni, te horvátot, ő magyart:) és hogy mellette néha olvasol... hm... szerintem így is, úgy is nehéz lenne!:)
    nem vagy elmaradott, csak halkan megjegyzem. Ezt már csak onnan is tudom, mert én megindultam a lejtőn és tudom mi az:):):):):) na, nem, csak mondjuk úgy nem igazán tudom a saját javamra fordítani a szabadidőmet (elbaszom hülyeségekkel na).
    sosem romboljátok a blogomat a kommentekkel. Csak emelni tudtok rajta! vigyázzatok magatokra... én meg siklok haza, de előtte becsukom a vécéajtót, mert a szél már félórája csak úgy csapkodja!
    csókcsók

    üperdömpi- ne aggódj, nem véletlen, hogy ilyen szavakat kell beírni a "nem vagyok robot" mezőbe. ez az a blog, ahol bármit lehet:)

    VálaszTörlés
  6. Most nem azért, de szerintem ez a mentális retardáció általános jelenség. ( pl. SZOTE Klub szombati felhozatal, vagy egyesek elfelejtik megemlíteni, hogy 5 illetve 7 éve van barátnőjük...stb. )
    DE megnyugtat a tény, hogy nem csak nálam jelentkezik. :-D Betelt a 10 MB-nyi tárhely a kis fejemben.
    Fel kellene találni a beültethető agyat.
    Van almás kalács, kértek? Mák van a tetején.

    VálaszTörlés
  7. teleporttal. most. ide vele!:)

    te a nem tudom a sajat javamra forditani a szabdidomet nalam is problema... mert valljuk be a hazimunk NEM HOBBI. OK, fozni szeretek, de vagdalni meg mosogatni nem igazan...:) bar asszem ezzel minden no igy lehet:):)
    nem siklasz te sehova milyen lejton, Nixon.. en azert kicsit irigyellek. szabad vagy, repkedsz ide oda... ehh... azert az a helyzet hogy mindannyiunk jelenlegi eletformajanak megvan a szamos elonye es legalabb annyi hatranya... a merleg elve mar csak ilyen... legyen rossz, aztan legyen JOOO... es akkor minden kiralysagos. na csok. kossz a hosszu kommentet. ma kitalaltam, hogy minden szot amit nem tudok, leirom magyarul, aztan idovel hozzarendelem a megfelelo angol ES horvat megfelelot... csak azt vettem eszre h baszott sok szot tudok am, csak amikor kene, akkor nem jut eszembe! na ehhez mit?:):)

    take it easy..

    jo neked, mesz haza...

    tovabbra is fenntartom: IDE IS KERETIK ELNOKTARSAT

    VálaszTörlés
  8. :) jaj, gyerekek mindjárt indulok! úgy várom már:):):) nem tudom, hogy milyen gyorsan reakciózom majd a levelekre, meg kommentekre, de gondolok rátok, meg találkozom veletek. Illetve az elnöktárssal most nem... majd meglátjuk mit hoz a szeptember, annak végén majd otthon tanyázom úgy is megint:) de akkor is durva, hogy féléve nem láttuk egymást... hihetetlen:)
    Katinka... veled meg vizit lesz, remélem áll még az ajánlat! na, jó utat magamnak!

    VálaszTörlés
  9. jo utat! en meg most jottem vissza Italiabol:) OK, csak Velence kulvarosaig tartott a nagy ut...;P de megis, na. Hihetetlenul uberfelszerelt edessegreszlege van az olasz AUCHAN-nak, majdnem 200m2-en csorgattam a nyalam...:P

    VálaszTörlés
  10. na hallom meghoditottad szegedet...:) en meg salsaztam:) na csok, varom az online jelentkezest... a valodit meg plane. hatha jon az a ryanair pulaba hamarost...

    VálaszTörlés