2010. április 27., kedd

szélfútta

Mert minden más és mindig lehet jobb. Mert mindennap számít és sosem lesz olyan pillanat, mint ami előzőleg volt. Mert jó itt is, ott is. Hogy jobb legyen itt és ott is. Mert, ami elmúlik, az így volt jó, és idővel csak jobb lesz. Hogy számítson az, ami elmúlt.
„Annyira szerettem. És ő tudta mit tettem, tudott minden egyes kibaszott ballépésemről. De a szerelem… a szerelem erősebb az bárminél, mit el tudsz képzelni. Átkozott bűnbánat, átkozott bűnbánat. És most meghalok. Meg fogok halni, és hidd el nekem, amit igen, a legjobban az sajnálom az életben, hogy hagytam elmenni a szerelmemet. Mit tettem? 65 éves vagyok és szégyellem magam. 1 millió év az a kibaszott bűnbánat, és bűntudat, meg ilyesmi. Soha ne hagyd, hogy bárki azt mondja neked: nem szabad megbánnod semmit sem. Ne hidd el, ne! Senki se mondja meg, mit csinálj! Használd, használd a bűnbánatot, bármire, úgy ahogy akarod. Képes vagy rá, igaz? Jaj, istenem, nagyon hosszú utat kell megtenni és úgyis megbotlasz. Egy kis erkölcsi tanmese, semmi más a szerelemről, a szerelemről… a szerelemről. Erről a kurva életről. Jaj, olyan kurva nehéz. Viszlát! Az élet nem rövid, hanem hosszú, óh, hosszú, az isten verje meg, jaj, de kurva hosszú. Óh, mit műveltem, mit tettem? Ó, jaj mit tettem? Ó, Phil, segítség, mit tettem?”

7 megjegyzés:

  1. Ez a bejegyzés kb. olyan volt, mintha a sárban, térden állva a ruhádat, majd a hajadat szaggattad volna meg, végül a saját szívedet tépted volna ki..

    VálaszTörlés
  2. hangulatban voltam:) az idézet meg mindig eszembe jut, mikor fáradtan és honvággyal fekszem le:) a ruhámat meg szaggatnám... ebben a melegben meg főleg:) csókollak, hiányzol!

    VálaszTörlés
  3. sok a kurva meg a szar, szoval akkor kiengedem: ki a faszom az a Phil?!

    VálaszTörlés
  4. A kurvák köztünk élnek. Kurvák itt, kurvák ott, kurvák mindenhol. Na meg a Susuleker.

    VálaszTörlés
  5. de mi az a susuleker?????
    én így nem tudok elaludni!

    VálaszTörlés
  6. Ja, ez amúgy egy idézet a Magnólia c. zseniális filmből. Nézzétek meg, jár mindenkinek az élmény!

    VálaszTörlés