2010. április 12., hétfő

és a barátnőt zabáló oroszok...

milyen világban élünk mi?

ismét a megvilágosodási és elhanyagolási kényszer borzolja a kedélyeimet ezért pötyögök:) na meg azért, hogy nemsokára hazamegyek, olyankor meg a posztok száma eléggé meg szokott csappanni... ha esetleg valaki amúgy igényt tart a társaságomra, jelezze és nyomjunk be együtt egy fapados helyen, nézzük egymás csillogó szemét és táncoljunk, amíg nem késő!... na jó, nem leszek Shai Baba szellemi tükrének Szeged-Rovinj tengelytávú szemnyitogatója csak szólok, hazanézek egy hangyányit:) amúgy errefelé ismét semmi különös, jó és rossz arcú kollégák, diszkóban telefonszámosztogatós mesedobozok és nagyorrú, beképzelt olasz nők váltogatják egymást az életkémben. A csúcspontokat mostanában a "life pump" nevű reggel 10 órakor kezdődő erőnléti edzések jelentik, a hosszú, izzadós percek, amikor az edzőbácsi szolid csomagja kidomborodik az Adidas nadrágból és lazításkor széthúzza a lábaimat, és súlyzózáskor megigazítja a copfomat. Kemény, de humoros percek ezek, amikor már ezen megbotránkozni nem akarsz, max. egy jót nevetni és elszégyellni magad, mert a melletted exbalettos fiatal fiúka akkora terpeszt csinál, hogy abba belefér az amerikai hadsereg szíve lelke...
mellesleg ma találkoztam egy olasz utassal (na jó, többel is), aki 10 évig dolgozott a Ganz gyárnak Magyarországon és 9 év távlatából is el tudta sorolni a hét összes napját és miközben nagyképű nyálgép kollégám a brazil szépségekről áradozott, ő a magyar lányokat imádta és mondta, hogy nálunk szebb bizony nem akad a földön! ezért ma szerettem dolgozni. hö, ezért mindennap szeretnék dolgozni. amúgy ramaty az idő és mennék már haza a saját kis ágyikómba. és nem, nem érdekelnek a választások!
csókoljátok meg, akit lehet, álmodjatok szépeket és nyaljátok le a joghurtos papírt felbontás után.

4 megjegyzés:

  1. Hááát, gyüjjé', Muci, gyüjjé'.:-D

    Sírjak vagy nevessek a mai irományodon??? Amerikai hadsereg szíve lelke??? ehhhhh :-D
    Gyüjjé, mert van egy üveg tequilám. Még a végén eliszom valakivel.
    Voltam hétvégén SingSingben. 3 horváttal....és hazafelé a taxis felajánlotta magát nekem. De nem volt jó segge.

    VálaszTörlés
  2. most ezt vegyem magamra?;P "Sai Baba szellemi tukrenek Szeged-Rovinj tengelytavu nyitogatoja"
    imadom a szatiradat amugy:):)

    azert csajok... hogy "semmi sem lesz ugyanugy, mint regen... egyszerre szep es egyszerre szornyeteg"

    szerintem mar tul jo vagyok, mert a vodkara se gerjedtem be...
    mondjuk azert anyukam jol megmondta hugomnak a frankot: Zsuzsi nem jon haza a nevnapodra... csak a Borfesztivalra;P

    hm. itt meg mindig minden tavasz es lamur.

    azert kezdtek hianyozni, bar kompenzalaskepp tovabbra is folyamatosan veletek almodok..

    tegnapelott meg ugy atsuhant a gondolat: mi a szart keresek en itt?! tavol mindentol amit szerettem?! aztan csak raneztem, es hat ez ilyen. es Timike elemeben volt mert megkerdezte, hogy "Te jobban szereted Deniszt mint minket, azert vagy Rovinjban?" en meg nem is tudom mit mondhatnek... de legalabb annyira, es egyre tavolabbi, egyre alom-szerubb az a szegedi elet... szeretek itt lenni. Otthon vagyok. Csak furcsa ez a kettosseg, de inkabb itt vagyok, mint otthon lennek. De ez azert kibaszas, hogy nem teleportalhatok ide mindenkit.

    VálaszTörlés
  3. hát ez ilyen, mindig dönteni kell, egyszerre meg úgy sem kaphatsz meg semmit, ez talán emberi törvény, vagy ja, csak simán kiba..ás- ja, és megjegyzem, ennyire nem lehetsz önző, hogy a leánybúcsúdon nem lesz csippendél:) így kénytelenek leszünk kettőt rendezni, de akkor másodikat nélküled üljük meg!
    jövök, a tequila meg nagyon jó... fájdalomcsillapító helyett:)

    lassan amúgy az időt feloldozzák az érzések... már gyorsabban telnek a hetek és a hónapok távol az otthontól... már az számít, mennyire tudod őket elérni, hallani a hangjukat és amikor hazatérsz kicsit, mennyire vagy valóban otthon. Nekem ez az egész valami nagyon hosszú vándorútra hasonlít, ahol ha jó szerencse kísér, jól érzem magam és három havonta betérek pár napra egy luxusszállóba pihenni, dőzsölni, aztán megint folytatom a gyaloglást. És nekem sajnos nem 2001 a jogsim éve... a gyaloglás vége! húú, látszik, hogy három napja hajnal négytől nyomom... puffpuff:) jóéjt!

    VálaszTörlés
  4. ki mondta, h nem lesz csippendel a lanybucsumon?! en leszek a csippendel;P Ginaval az overol trecseltunk a blogomon, ha innen jott az otlet;) nekem meg nincs kilatasban az olyan... azt se tudom, h ferjhez akarok-e menni egyaltalan.-.. minek? SZERETEM, SZERET. azt hiszem ez eddig fontos. de mi van ha 10 ev mulva nem szeretem? nem lephetek le csak azert, mert hazas vagyok?! asszem ez kib*szas lenne... szoval lehet inkabb csak allampolgarsagot szerzek vhogy... de amugy meg erdekes annyira hogy sztem 10 ev mulva is szeretni fogom, van valami melyebb kotodesem, mint ami az eddigi pasikkal volt.. meg ugye a SORS faktor... hmm... hat nem tudom, azert ez olyan fura lenne, felesegnek lenni... nekem... az olyan nem buktis... na majd latjuk. bar mondjuk most is kb az vagyok;P

    szeged-... hogy is irtam valamikor? hogy a napok jottek csak mente egyre tavolabb egyre kozelebb... hat valahogy igy erzem. az egyetlen jo, hogy alladnoan szeged-alomba zuhanok este, es olyan szep minden. hogy hullottunk igy szet?! sose gondoltam volna, hogy tenyleg vegeter a gyerekkorunk, hogy a barataink tenyleg nem lesznek ott orokke... de akiket szeretek mindig itt vannak, velem. mert az eletem reszei. ezert lehet hogy kilometerileg tavol vagyok, de azokra a napokra vagy pillanatokra amikor egyutt vagyunk minden a regi. semmi sem valtozik koztunk. maximum jobban megertjuk a masikat. de a szeretet marad. nem fuggunk mar egymastol, nem szivjuk ki az eletenerigajat a masiknak, csak szeretunk. es a hiany sem olyan mardoso mar, csak olyan pozitiv homaly fed titeket, csak a jora emlekszem, nincs semmi negativ. szeret(l)ek.

    VálaszTörlés