2010. január 5., kedd

popsi vakarásnyi idő

Pont annyi, hogy vakarjak a blogba is:)
Remélem mindenki túlélte a szilvesztert pórias diszkó, vagy fényűző tengernyaldosás közepette (a lényeg a tartalom, az erőnlét, a pillanat... meg, hogy jobb, ha nem emlékszel semmire)!
Én itt most nekifeszültem a munkának, sajnáljatok, elég sok van belőle, ráadásul ugye karácsony, itt mindenki repül, de tényleg, mindenki, én azt nem értem, hogy miért nincs más dolguk... két napja pedig lefelé ívelő karrieremben először dolgoztam teli repülőn. Az összes ülésen ültek, plusz két csecsemő. Verjetek. Le kellett volna szállnom.
Tegnap is várt egy ennél még keservesebb élmény: az egyik főmufti összekapott egy olyan emberrel, akinek pechére ő egy nagy senki volt, nem adta meg a tiszteletet és mivel ez a gerinctelen szépség ezen felhúzta magát, ezért éjjel egykor nekiállt gépelni egy csinos report-ot rólam és a felettesemről. Hogy miért rólunk. Ne kérdezzétek. Ez a horroros kérdés, hogy miért fut fel a csaj a gyilkos elől a szobájába, miért nem az utcára. Csak. Így van cselekmény. Így lettünk hát jelentve Dublinnak. Valószínű, ezért nem fognak megdicsérni, lehet, hogy el is fenekelnek, amihez még el is kell majd utaznom az istenverte szigetországba. De csapjon belém a szélsebes villám, ha nem mondom el az igazat.
És tudjátok. Férgek mindenhol vannak. Ezért férgek. Akik lesnek. Én nevettem ezen sokszor, és nem érdekelt. Most sem, csak az általános szorongás jön rám (Zsolti, Zsolti:)) hogy félek, nem fogom megmondani, hogy mi történt. Lehet, hogy a munkámba kerül, de tudjátok... Nem lehetek beszari na, ez a lényeg. Ha pedig ezeknek a félszeg, pénzéhes íreknek a tehén szállítás jönne be ennyire, akkor teheneket szállítanánk. Miért van mindig egy ember, aki a szexuális és önnön csökevényének hiányát másokra, hatalmával és kétszínűségével összenyalva, ki kell vetítenie másokra? Miért van az, hogy nem tudok egyszerű mondatokat írni a lényegre törve?
Egy kis füvet esetleg, hogy jól megrágja az a kis kényes gyomra?

Kezdődik az év. Remélem, amúgy mindenki jól van. Imitt és amott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése