2010. január 12., kedd

köd és mínusz 1 madrid odavissza

Figyelem, ébredek! Ma is sikeresen hajnal 4kor, 3 kiló rágcsával és 1 liter borral a gyomromban, gondoltam megsétáltatom azt Madrid felé, meg vissza, lelkem rajta... puccba vágom magam, feszít a műanyag ing, papírmunka tisztázása után pedig hja... hol a gép? Akkor köd volt barátaim, hogy nem találtam meg a mozgó munkahelyemet... az meg a kifutópályát, szóval maradtunk az alapfelállásban, törölték a járatot. Előre bocsátom, hogy nem volt lincshangulat, kivételesen nem akartak minket keresztre feszíteni, csak azt az egy faszit, aki nagyon örült, hogy nem kell elmennie spanyolhonba. Bár egyetértettem vele..ááá... szóval megvetettem! Mélységesen! Hazaérkezve már csak annyira emlékszem, hogy a fejem alatt zúg a laptopom... elaludtam rajta... végkimerülés? Tudom már mi lesz...
-Kislányom, nem neked való ez a munka, megint úgy jössz haza, mint akit szarrá mostak! Az egészséged!

Ja, Family Guy: "A lelke mélyén mindenki olasz és hülye akar lenni"
Nem látom az összefüggést, nem értem a csendet, de meztelenül, egy szál nyakkendőben lenne jó táncolni. Igen, magasröptét mindenkinek, nagy hangfallal és széles látótérrel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése