2009. szeptember 3., csütörtök

amortizációs off nap...

Csináltam centit, amit vághatok... már csak nyolc csík:)
Ma visszakaptam passztartóm maradék részét a taxistól:) nem kicsit megalázó, de legalább sikerült új barátra szert tennem, és hátha máskor már jár egy kis kedvezmény is... számító dög vagyok:)
Holnap beköltözés a koliba... az első szeptemberem, amikor már búcsút inthetek a 100% élvezetnek, egymáshoz bekopogásnak, mindenhol pálinka találásnak, büfézésnek és leugrásnak a Tescoba... hiányzik, de azt hiszem nem szívesen cserélném el jelenlegi helyzetemet, ami azért valljuk be, lényegi változásokat hozott:) (kevésbé frissen mosottak a cuccaim és a pálinka háromszor drágább:)

Olyan vehemensen kezdtem neki az írásnak, de hirtelen kifogytam a szavakból... Lassan kiütközik a szocializáció hiánya, felzabáljuk egymás élelmét, örökbe fogadunk két kutyát és három macskát, akik majd felnyalogatják lassan rothadó testünket, amikre végül a házinéni talál rá az internetszámlát logobgtatva...
na, de igazából felesleges sürgetni a dolgokat, majd alakul... főleg itt az Isten háta mögött:) Bízunk!
Vagy majd elszórakoztat minket az októberre várható kanok tömött hada? De most tényleg! Hová rejtsek minimum öt férfiembert?

Nem, nem... valami más alternatívát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése