2010. július 14., szerda

mai napra egy

"When the heart speaks, the mind finds it disrespectful to argue."

Mindenkinek jó reggelt, ha bár nekem most csak így délután körül sikerült kimásznom az ágyból. Az utóbbi napok felhőtlenül teltek, hiszen régen várt látogatóm érkezett, ami némiképpen kizökkentett a melegben és unalomban való teljes megsemmisülésből:) Apró szívemet hála és szeretet járta át egy kis időre:)
Munka is akad bőven, kevesebb a könny és az az izzadtságcsepp, inkább megy a hippizés és a jövőbeni tervezgetés. Semmi különös tehát, öröm a családban, mosogatnivaló a csapban, maradék pálinka az ablakpárkányon és egy kiakadt búcsúzás számláló.
Apropó. Szerintetek mit álmodtam, ha arra kelek fel, hogy azt hallucinálom, hogy egy hotel liftjében vagyok, mocskos módon kiment az áram és bezárták az épületet? Csak arra ébredtem fel, hogy ülök az ágyon és hallózok!, hogy jöjjön értem valaki.
Istenem... és még ha az első ilyen eset lenne!:)
Szép napot nektek, okosan, ügyesen!

6 megjegyzés:

  1. En csak azt almodtam, h K nagy buli van nalunk, ott van az en osszes baratom meg Denise, hogy hol azt ne kerdezd, kotyvasztok ossze vissza, ti busszal jottetek Katinkaval, es szent a beke, mert kijelentette, hogy Denisznek jo segge van;P
    Kb ennyire emlekszem. :)

    VálaszTörlés
  2. :) biztos nem nezted meg rendesen;P

    VálaszTörlés
  3. Ebbe szerintem ne menjünk bele.

    Jóóóóó a FB-s videóó!!! beach bitches.....tütütütü-türütü-tü-tü tütütü-tü-tüt-tü

    VálaszTörlés
  4. Kééész.
    "Ez tényleg csak álom lehetett."
    Magam előtt látom. Ha többet ennél már nem kaphatok:) Örülök, hogy lájkoltátok a videót, Zsuzsi rendkívül lelkesen és hozzáértően összemunkálkodta... mondjuk, szépen termeltünk is anyagot... a riverside motherfucker meg a hónap zseniális zenéje, verhetetlen, megunhatatlan. Amúgy még mindig várom ám a híreket! Tudod, mindig is szerettem volna egy cornwalli képeslapot! Azzal már tudnék vagány lenni!

    VálaszTörlés
  5. BB a kiraly!! ugyes ez a Zsuzsi:P
    azert a kezdo sublime is jooka..

    VálaszTörlés