2010. július 3., szombat

Kundera kicsit nektek

Talán joggal hiszem, hogy néha egyszerűbb mások idézeteiben kutatni és keresni az érzéseiteket azokban, mint hogy magatok próbáljatok valami halvány metaforát, vagy egy szóismétlésekben gazdag szakaszt összevergődni. Így tetszik vagy nem, most minden posztra juttatok egy Kundera idézetet (tudjátok, őt csak a buta nők olvassák), már ha jogosnak találom az ő hangján megszólalni. S akkor íme a mostani nagy igazság:

"A person who longs to leave the place where he lives is an unhappy person."

Ez a szomorú valóság. Ilyen egyszerű.
Nyáron egyébként, kegyetlen tud lenni ez a munka. Már nem is az izzadás, a konstans lihegés és bepirosodás... nem. Amikor megérkezünk valahová. Jó az idő, süt a nap, mindenki boldogan vergődik le a gépről. Mennék én is velük... csak egy rövid városnézésre, csak egy fagyira vagy bambira, csak csapjanak a hónuk alá pár órára!!! Megpróbálok begyakorolni egy ilyen vágyakozó kiskutya nézést. És talán akkor még a bázis top seller kategóriájába is bekerülök.

7 megjegyzés:

  1. Tökre szeretnék valami felvidítót, és ispirálót meg hasonlókat írni, de nem tudok. Igyál Martinit 2 dl Fanta citrommal. Garantáltan megmosolyogtat.:-)

    VálaszTörlés
  2. ...

    en tegnap beprobaztam vmi mexikoi piat.. vagy az volt eros, vagy en vagyok gyenge, de egesz jol neztem ki tole:)
    hiaba vegakaja meg vacsoramegvonas csokkenti a beviheto alkoholmennyiseget... buszke vagyok magamra egy koktel ELEG!:):)

    ...

    Niki-szon. En is szerettelek volna felviditani, de asszem csak ennyit tudok irni: bakker az tenyleg szar lehet!!! - oszinten

    mondjuk en is sopankodok neha egy kis party vagy esti seta vagy kis nyari romantikazas vmi masik varosban utan, de mondjuk nekunk legalabb van sziesztank, amit a parton toltunk... azert az hianyozna...

    felfedeztuk a bulinegyedet Rovinjban, ugyhogy ha meglatogatsz, garantaltan ropjuk reggelig en meg kerek egy "szabadnapot" a "fonoktol"!;P

    VálaszTörlés
  3. ááááá, gyerekek, mennyire, de mennyire izzadok! meleg van! menjetek helyettem is pancsolni! a martinit ide kérem... parti szieszta... holnaptól nyaralás veszi kezdetét! azért is! legyetek jók!

    VálaszTörlés
  4. hát pedig az előbb írtam egy kommentet... mindegy, ki vagyok tiltva már innen is:) szép napot nektek, a Martinit várom, s közben tengerparti sétálgatásokról álmodom. Ne várassatok meg, izzadok és ilyenkor ideges is szoktam ám lenni!:)

    VálaszTörlés
  5. :) na mi meg zsufolodunk programilag. csak tervezgeteskeppen: juli 18-26 anyaek, aug 2 korul edi, utana meg augusztusban mama meg talan nojszi es szeptemberben klari es talan nojszi... majd a beosztast ugy kene megcsinalni, hogy legyen 5-6 nap mindn vendeg kozt:):) oktober eleje apa
    szolj, ha tudod, hogy mikor van geped angliabol:P

    csok

    VálaszTörlés
  6. jaj, de ez idegesít, hogy itt vagy egy tenger választ el, erre fél európát körbe kell repüljem...buzi fapadosok

    VálaszTörlés
  7. ej, pont most néztem, hogy a posztolás napján volt egy éve, hogy diplomaosztóm volt... félelmetes, hogy mennyire nem változtatott meg semmit. Ja... társadalmi ranglétra. Fityisz az öltönyös striciknek:):):)

    VálaszTörlés